View Single Post
Old 03-21-2011, 02:32 PM   #9
samy2
Ebook-Fan
samy2 ought to be getting tired of karma fortunes by now.samy2 ought to be getting tired of karma fortunes by now.samy2 ought to be getting tired of karma fortunes by now.samy2 ought to be getting tired of karma fortunes by now.samy2 ought to be getting tired of karma fortunes by now.samy2 ought to be getting tired of karma fortunes by now.samy2 ought to be getting tired of karma fortunes by now.samy2 ought to be getting tired of karma fortunes by now.samy2 ought to be getting tired of karma fortunes by now.samy2 ought to be getting tired of karma fortunes by now.samy2 ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Device: PRS T1
Quote:
Originally Posted by cyr0n View Post
I
Zuerst war ich auch verunsichert, ob Amazon meine deutsche Amazon VISA Karte erkennt und habe zunächst nur über selbst erworbene Geschenkgutscheine bezahlt. Aber damit ließen sich keine Zeitungen abonieren, irgendwann hab ich's dann einfach riskiert und die VISA Karte registriert, gab bisher auch keine Probleme.

Vlt hat's auch daran gelegen, dass ich bei Occupation "US Army personnel abroad" angegeben habe

Zumindest mit einen deutschen Account kann man auch auf amazon.com (auch kindle) und amazon.co.uk , auch mit deutscher Kreditkarte zahlen..
samy2 is online now   Reply With Quote