View Single Post
Old 02-18-2011, 11:31 AM   #9
EowynCarter
Wizard
EowynCarter ought to be getting tired of karma fortunes by now.EowynCarter ought to be getting tired of karma fortunes by now.EowynCarter ought to be getting tired of karma fortunes by now.EowynCarter ought to be getting tired of karma fortunes by now.EowynCarter ought to be getting tired of karma fortunes by now.EowynCarter ought to be getting tired of karma fortunes by now.EowynCarter ought to be getting tired of karma fortunes by now.EowynCarter ought to be getting tired of karma fortunes by now.EowynCarter ought to be getting tired of karma fortunes by now.EowynCarter ought to be getting tired of karma fortunes by now.EowynCarter ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Device: Cybooks; Sony PRS-T1
Quote:
Originally Posted by aceflor View Post
Hum.... eo est une dame pas un monsieur (enfin, aux dernières nouvelles c'était encore le cas LOL)

Pour le IQ il vaut mieux en effet faire sauter le DRM, ou utiliser aldiko en bidouillant un peu, ou alors utiliser l'app txtr (que je trouve perso archinulle mais qui gère les DRM). Je ne félicite d'ailleurs pas PB sur ce coup là, d'un dilettantisme navrant je dois dire......
J'aurais plutôt tendance a taper sur les éditeur qui imposent les DRM

Et oui, effectivement je suis une dame
EowynCarter is offline   Reply With Quote