View Single Post
Old 12-23-2010, 09:00 AM   #3
mtravellerh
book creator
mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.

mtravellerh's Avatar

Device: PB360°
Quote:
Originally Posted by ravenne View Post
Tolle Umfrage! Bin schon gespannt, was rauskommt, derzeit sind nur 50% Muttersprachler, aber das dürfte sich mit steigender Teilnahme an der Umfrage noch ändern. Ich finde das sehr angenehm, dass sich hier Leute aus aller Herren Länder tummeln. Und ihr Nicht-Deutschsprachigen sprecht sowieso alle so gut Deutsch, wenn ich da drüber nachdenke, wie schwer ich mich oft im Englischen Forum tue, au weia....
Na gut, das heisst ja nicht, das jetzt alle Nichtdeutschprachler als Muttersprache englisch haben. Also müssen wir uns auch im englischsprachigen Forum herumschlagen.
mtravellerh is offline   Reply With Quote