View Single Post
Old 12-17-2010, 05:44 AM   #5
mtravellerh
book creator
mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.

mtravellerh's Avatar

Device: PB360°
Quote:
Originally Posted by Vauh View Post
Ok, das ein Scan als Bild, wie beim Karl-May Verlag nicht funktioniert, ist mir klar.

Ich habe aber einige Texte mit Frakturschrift, die gehen leider auch nicht. Bei Calibre kommt da nur Unsinn raus. Die ePubs sind nicht lesbar.

Umwandeln in Normalschrift klappt auch nicht. Mir ist nur Abby Finereader bekannt, aber da kostet die Frakturschrift ein kleines Vermögen.

Vauh
Die Scans gehen ganz gut, sogar auf einem 6"-Reader. Auch die Internet Archive Scans laufen da ganz gut. Sollte klarerweise ein Reader sein, der auch grössere PDF abkann.
mtravellerh is offline   Reply With Quote