View Single Post
Old 12-07-2010, 02:55 AM   #5
hamlok
Buchclub
hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.

hamlok's Avatar

Device: kindle, tolino, sony
Quote:
Gut wäre vielleicht, wenn die wir Apps nach und nach mit mindestens einer Seite verlinken, auf der sich die Apps auch ohne QR-Code downloaden lassen. Ich suche z.B. einen Direktlink zu Launcher Pro.
Im Prinzip ist das schon eine gute Idee, da das Internet aber nicht statisch ist, befürchte ich, dass wir dann immer nacharbeiten müssen.

Viele der Apps bekommt man bei SlideMe oder anderen App-Diensten. Ich versuche in Zukunft zumindest eine frei verfügbare Quelle zu nennen.

(Den Link für "Launcher Pro" habe ich eingefügt.)
hamlok is offline   Reply With Quote