View Single Post
Old 10-29-2010, 03:48 PM   #46
zelda_pinwheel
zeldinha zippy zeldissima
zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.

zelda_pinwheel's Avatar

Device: eb1150 & is that a nook in her pocket, or she just happy to see you?
Quote:
Originally Posted by filip View Post
Bon alors désolé de ne pas avoir répondu plus vite, même avec le rappel de zelda, j'ai eu du mal à venir sur le forum... L'effet rentrée a encore été plus dur qur d'habitude cette année...
Alors cela tombe bien par contre, vu que le 20 je suis dispo sans pbs...
Donc je serai là pour l'apéro, mais aussi pour manger !!!
Au 20 donc.

Philippe
ha super !! c'est génial que tu vas pouvoir venir. je te rajoute à ma liste. n'oublie pas ton ipad.
zelda_pinwheel is offline   Reply With Quote